Uitnodiging - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

23 Juni 2014 | Nederland, Hoogeveen

Wij als Thuis-Front-Comité van Marjanne Buning zijn verheugd dat Marjanne opnieuw, voor een periode van 8 maanden, naar Beregowo Oekraïne gaat!
Het is bijzonder hoe we zien dat alle ‘drempels’ die er waren, nu opgelost zijn.
We zien hierin de hand van God, onze zorgzame Vader.
We willen u daarom allemaal van harte uitnodigen om in een feestelijk samen-zijn afscheid te nemen van Marjanne, voordat ze op 30 juni 2014 vertrekt.

Datum zondag 29 juni 2014 (na de uitzegeningsdienst van 10:00 uur)
Tijd ca. 12:00 tot ca. 13:15 uur
Locatie Evangelische Gemeenschap, in de Bijbelstudie zaal
Brinkstraat 26, 7901 LA Hoogeveen

U wordt ontvangen met een hapje en een drankje. Marjanne zal een korte toelichting geven over de afgelopen periode tot nu en over wat ze gaat doen de komende 8 maanden. Ook is er gelegenheid om vragen te stellen en om persoonllijk afscheid van Marjanne te nemen.

Wij vragen u vriendelijk om u wel even op te geven vóór 25 juni a.s. i.v.m. de inkopen e.d.
Dit kan bij Marjanne persoonlijk, of per mail: mbuning2001@yahoo.com