Presentatieavond 10 maart! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Presentatieavond 10 maart! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Presentatieavond 10 maart!

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

02 Maart 2015 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier even een kort bericht over de presentatieavond.
Die zal worden gehouden in het gebouw van de Evangelische Gemeente in Hoogeveen aan de Brinkstraat 26.

Jullie zijn vanaf kwart voor 8 welkom voor een kopje koffie of thee met wat lekkers erbij!
Om 8 uur wil ik dan beginnen met de powerpointpresentatie!
Na afloop is er nog tijd om te praten onder het genot van een hapje en een drankje!

Ik hoop jullie daar te ontmoeten!
Mede namens mijn comité, tot ziens op dinsdagavond 10 maart!

Groeten van Marjanne Buning

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 862
Totaal aantal bezoekers 40328

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: