Weer naar Oekraíne! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Weer naar Oekraíne! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Weer naar Oekraíne!

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

14 Juli 2017 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik voor het laatst van mij heb laten horen. Sinds die tijd heb ik mijn leven weer geleefd in Hoogeveen met familie, vrienden en werken.
Toen ik begin dit jaar las van goede bekenden dat zij in Oekraine waren om mensen te helpen, was bij mij het verlangen ook weer om daar te zijn!
Nu willen wij(Henk Jurriens, Andries Mulderij, Claudia Traa, Maarten Westerop, Benny van Goor en ik) willen van 20- 30 september naar Oekraine, Beregowo gaan om kleding uit te delen aan de zigeuners. Naar aanleiding van ons laatste bezoek is dit verlangen ontstaan bij Henk om voor deze bevolkingsgroep hulpgoederen in te zamelen.
Er is al heel wat kleding verzameld.

We gaan in een gehuurde bus met ons zessen naar Oekraine toe.
We doen er 2 dagen over dus we gaan overnachten onderweg. De bedoeling is om dat in Melk, Oostenrijk te doen. En dan de volgende dag door te rijden naar Oekraine.

Hier zullen we verblijven in het gasthuis ‘De Ark’ waar ik ook gewoond heb toen ik voor langere tijd in Oekraine was.
Ik zal voor de groep meegaan als tolk en als soort van reisleidster, omdat ik alle plekken weet in en om Beregowo.
Aangezien ik van een minimumloon leef( ik werk als gastouder en als postvoorsorteerder met een aanvullende bijstand) kan ik deze reis niet betalen.

Daarom zoek ik mensen die mij willen sponsoren.
Wie voelt zich geroepen?!
Laat het mij dan weten!
Alvast bedankt!

Groeten van Marjanne Buning

  • 14 Juli 2017 - 12:50

    Christien:

    Mijn papa gaat mee?! Wat een verrassing!(had al wel iets gehoord hoor ;) )
    Succes met de organisatie van de reis!

    Liefs x

  • 14 Juli 2017 - 13:37

    Marjanne Buning:

    j
    Ja, leuk he! Bijzonder dat hij meewil! We gaan ervoor!

  • 17 Juli 2017 - 10:54

    Olga:

    Hoi Marianne,

    Leuk voor je. Succes en veel zegen met deze actie.

    Hartelijke goet,

    Olga, St. Children's Relief

  • 20 Juli 2017 - 18:29

    Joël:

    Hey Marjanne (en de rest) :)

    Spannend, en vast ook weer mooi om weer eens terug te gaan, mensen weer te zien! ;)

    Ben benieuwd naar de volgende post!

    Groeten vanuit, jaja, Oostenrijk :)

    Joël

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 40401

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: