Eindelijk! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

18 Oktober 2012 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Eindelijk kan/mag ik dan vertrekken naar Oekraine en kan ik jullie de datum doorgeven, 26 oktober!!!!!!
Afgelopen week iemand gevonden die in mijn flat wil wonen voor 8 maanden en ik kan meerijden in een busje met mensen naar Beregowo!

Zo is alles toch nog goed gekomen op God's tijd!

Ik ben al druk aan het afscheid nemen van mensen en samen nog dingen aan het doen. Zoals met een vriendin naar de bioscoop geweest en met mijn moeder een weekendje weg en een dagje naar de dierentuin. En met de huisgroep gemidgetgolfd! Erg gezellig/leuk allemaal!
Morgen neem ik bij mijn vrijwilligerswerk afscheid. Er is een dag georganiseerd met lekkere hapjes/eten en een bingo en de opbrengst is voor mij! Mooi!
Zaterdagavond geef ik nog een afscheidsfeestje voor mijn vrienden!
En zondagmorgen word ik uitgezegend in mijn gemeente.

Verder moet ik mijn persoonlijke spullen nog uit mijn flat halen en nog wat andere dingen regelen/doen. Druk genoeg dus nog deze laatste week!!

En dan ga ik a.s donderdag naar Krimpen aan de Lek toe, want de volgende morgen vroeg om 5 uur vertrekken we! We zullen vrijdag ergens overnachten en rijden dan zaterdag door naar Oekraine!

Ik zal op kamers gaan wonen in het gastenverblijf samen met nog twee andere Nederlanders en een Oekraiens meisje. De keuken, douche en toilet delen we.

De eerste week zal ik denk ik even moeten acclimatiseren, maar dan weer aan de slag in het ziekenhuis!

Via deze website hou ik jullie op de hoogte van wat ik meemaak.


Groetenvan Marjanne

  • 19 Oktober 2012 - 09:36

    Bianca (Children's Relief):

    Fijn hoor dat je voorgenomen reis nu eindelijk werkelijkheid wordt!
    Veel succes én plezier toegewenst deze (voorlopig) laatste week in Nederland. Een week van veel laatste dingen regelen en afscheid nemen...
    Wellicht tot volgende week op kantoor!
    Groetjes,
    Bianca

  • 19 Oktober 2012 - 13:14

    Hanneke Awimbilla:

    Beste Marianne, Ik zie nu al uit naar je verhalen over je reis naar de Oekraine en je eerste weken daar. We bidden voor Gods bescherming en dat je je daar weer helemaal op je plaats zal voelen. En zaterdag en zondag ook fijne dagen gewenst.

  • 19 Oktober 2012 - 13:34

    Mariska:

    Ha die Marjanne,
    wat ontzettend fijn om te lezen dat alles nu echt gaat gebeuren! Geniet nog lekker van je laatste week hier, succes met inpakken, en ik hoop je zondag nog even te zien om je dag te zeggen.

  • 19 Oktober 2012 - 13:44

    Sigrid:

    Lieve marjanne,
    Echt super dat je nu gaat ! Een hele goede reis toegewenst . God zegene je !! Vertrouw op de Heer met heel je hart en steun op je eigen inzicht niet. Ken Hem in al je wegen, dan zal Hij je paden recht maken.

  • 19 Oktober 2012 - 17:58

    Olyvia:

    hoi marianne

    wat heerlijk voor je. eindelijk iemand voor je flatje gevonden
    nu op naar de okrainé leuk voor je.
    tot ziens en veel plezier.

    groetjes olyvia

  • 19 Oktober 2012 - 18:48

    Jorijn :

    Hey Marjanne!

    Wat een supergoed nieuws!En zo snel al meteen. Ik ben blij voor je, eindelijk! Maar wachten beloond... Zijn tijd is altijd de beste. Je hebt de beproeving overwonnen, ik ben trots op je :-)
    Geniet van de voorbereidingen! Jorijn

  • 20 Oktober 2012 - 18:24

    Carla En Lilian :


    Whoehoeee! Marjanne!!! Wat geweldig dat je eindelijk gaat komen! Ik heb zo'n zin om je te zien, dan zijn we eindelijk compleet met ons cluppiee! Succes met met afscheid nemen van iedereen en ik wens je ook een mooie uitzenddienst toe! En hopelijk tot snel :) Dikke knuff, Lilian

  • 24 Oktober 2012 - 15:53

    Leonora De Vries:

    Wil je me bellen 0683165330 Ik ben van de Hoogeveensche Courant.

  • 24 Oktober 2012 - 19:38

    Joël Kikkert:

    Hey Marjanne! :)
    Dus, je gaat overmorgen al...! :O Had niet echt in de gaten dat het zo snel was, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat we afgelopen weekend met TJW weg waren en ik het dus gemist heb...
    Goede, gezegende reis en verdere tijd toegewenst ;)

  • 25 Oktober 2012 - 11:48

    Frank Bertelink:

    Hoi Marjanne,

    Ik wens je een hele goede reis.Heel veel plezier en geniet van alle dingen.
    en doe rustig aan hé ;) tot snel.


  • 04 November 2012 - 17:43

    Natalya:





    Ho Marjanne, ik had geen kans om te dag zegen. Ik hoop dat jij goed gekomen.Veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 709
Totaal aantal bezoekers 40415

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: