Weer weg! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Weer weg! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Weer weg!

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

31 Mei 2014 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Het is rond! Bij deze kan ik jullie zeggen dat ik 30 juni met het vliegtuig vanuit Eindhoven naar Boedapest ga! Vanaf daar met een 9-persoonsbusje verder rijden naar Oekraïne. Jorien(die ook in het ziekenhuis weer gaat werken!) en ik rijden mee met de groepsreis die voor 3 weken in het ziekenhuis mee gaat helpen.

Met twee mensen uit mijn comité en twee mensen van Children's Relief deze maand in Hilversum een gesprek gehad. Toen heb ik groen licht gekregen om weer naar Oekraïne terug te mogen gaan.
De financiën zijn nog wel wat krap, maar we vertrouwen erop dat dit goed komt!

De laatste tijd ging het voorspoedig met de voorbereidingen rondom Oekraïne. Het is nu zeker dat een moeder met haar zoontje in mijn flat komt wonen! Afgelopen week met haar naar de woningstichting geweest en naar de gemeente Hoogeveen om haar in te laten schrijven op mijn adres per 30 juni!

In mijn flat en schuur nu bezig om mijn persoonlijke spullen weg te halen en op te slaan. Gelukkig kan ik de meubels en servies laten staan. Scheelt weer heel veel werk!

Verder ben ik gisteren al begonnen met afscheid nemen...bij mijn vrijwilligerswerk van het Leger des Heils voor het laatst gewerkt. En de komende periode zal ik van nog meer mensen weer afscheid moeten gaan nemen. Zoals van de kinderen en collega's op de basisschool de Fontein waar ik nu meedraai en wat ik ook heel leuk vind!

Dan komt er nog een vriendin van mij uit Noorwegen voor een paar dagen bij mij logeren met haar zoontje en ik ga nog wat leuke dingen doen met vrienden.

In het westen van Oekraíne is het nog steeds rustig waar ik naartoe ga. Er zijn wel prijsstijgingen van levensmiddelen en de gasprijs is ook verdubbeld. Maar gelukkig voor ons, als Nederlanders, is de euro weer meer waard geworden.
Ik zal weer in het gastenverblijf gaan wonen in de kamer waar ik de vorige 8 maanden ook gewoond heb!
Zo is er weer van alles geregeld.

Op zondagmorgen 29 juni zal ik uitgezegend worden in de Evangelische Gemeente in Hoogeveen. Jullie zijn van harte welkom om mij dan nog te zien en te spreken!
Waarschijnlijk zullen we na de dienst samen kunnen komen in de bijbelstudiezaal, maar daar horen/lezen jullie nog wel meer over!


Groeten van Marjanne Buning


  • 31 Mei 2014 - 22:49

    Conny En Marten:

    Geweldig nieuws, zien we elkaar vast weer in de OEK! Lukt beter dan in NL ha ha!

  • 01 Juni 2014 - 18:11

    Jorijn :

    HOERAAAH! Marjanne gaat terug naar huis :-)
    Wachten duurt lang, maar als het dan eenmaal zo ver is.....

    Geniet maar extra van je laatste weekjes NL.
    Veel plezier en succes bij de laatste voorbereidingen!

    'n Dikke bless!

  • 03 Juni 2014 - 13:18

    Bianca (Children's Relief):

    Tof Marjanne. Fijn dat je weer komt werken in Oekraïne en dat je daar enthousiast over bent!

  • 04 Juni 2014 - 09:11

    Lilian :

    Haaii Marjanne,

    Wat super dat je weer kan gaan, je bent daar zo op je plek en zo'n zegen!

    Succes deze laatste weken van voorbereiden en van geduld ;)

    Liefs Lilian

  • 08 Juni 2014 - 09:47

    Petra:

    Hoi Marjanne,

    Wat een geweldig nieuws.

    Liefs,
    Petra

  • 09 Juni 2014 - 20:37

    Joël Kikkert:

    Hey Marjanne,

    Helemaal superbe! :) Ik hoop je te en zal je van tevoren nog even te spreken
    en wat meer details en vooral: 'live' te horen ;)

    Groet 'n zegen,
    Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 40412

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: