Update - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marjannebuning

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

19 Juni 2012 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Even een update!
Tot nu toe lopen de voorbereidingen niet voorspoedig Qua mensen voor in mijn comite en de financieeen niet. Maar als het zo moet zijn, dat God mij In Oekraien bij de achtergelaten baby's wil hebben, zal ik er komen! Daar wil/mag ik op vertrouwen!

Vandaag een mail gehad van Children's Relief dat zij adviseren om voor 8 maanden naar Oekraine te gaan. Dit ivm je uit moeten laten schrijven in Nederland als je langer dan 8 maanden weggaat. Ik had aangegeven dat ik wel voor een jaar wilde, maar dat is nu dus veranderd!

Ik kan meerijden met Christian( die ook in het ziekenhuis gaat werken) en zijn vader in de auto op 15 augustus, maar dan moet wel alles geregeld zijn.
Het is nog steeds onzeker hoe het allemaal gaat komen, maar ik wil vertrouwen op God. Daar ging laatst ook een preek over die mij aansprak. Dat je zelf allerlei oplossingen gaat bedenken en je druk maakt, terwijl het niks helpt! Loslaten en vertrouwen op God! Daar heb ik voor gekozen!

Groeten van Marjanne Buning

  • 19 Juni 2012 - 13:16

    Mirjam :

    Mooi gezegd Marjanne ook al is het erg lastig, los laten en vertrouwen zijn erg belangrijk!
    Heel veel succes en als ik je kan helpen met een actie dan hoor ik het wel hea?!

  • 19 Juni 2012 - 13:31

    Christian :

    Hee Marjanne, ik mail je binnenkort even! Ik bid voor je! :)

  • 19 Juni 2012 - 18:07

    Rhonda:

    Hey Marjanne, Goed dat je hier zo mee bezig bent en inderdaad vertrouwen dat de deur open gaar als hij open moet gaan! Vind het bijzonder dat je al die tijd ie roeping hebt vast gehouden!

  • 09 Juli 2012 - 13:38

    Rianne:

    Hey Marjanne,

    Ik werd net aangesproken door de directeur van De Weidebloem dat hij helemaal niets meer van jou vernomen heeft. Ik wil je wel mailen, maar kan je adres niet terugvinden. Misschien kun je mij even een mailtje sturen?

    groetjes Rianne Eradus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 783
Totaal aantal bezoekers 40403

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: