Flat verhuren! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Flat verhuren! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Flat verhuren!

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

11 September 2012 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier weer een update van mij, nog steeds in Hoogeveen...

Helaas heb ik nog niemand die in mijn flat wil wonen. Het stel wat in mijn flat zou komen, heeft inmiddels een ander huis. Mooi voor hun, minder voor mij!

Misschien weet iemand van jullie nog die dit leest iemand die op korte termijn woonruimte nodig heeft?! Voor de duidelijkheid; het gaat om 8 maanden en ik heb een flat met 2 slaapkamers op de tweede verdieping in wijk Zuid in Hoogeveen.

Ik hoor/lees graag als jullie wat/iemand weten!

Inmiddels zijn in Oekraine de 5 andere werkers al aangekomen in juli/augustus en afgelopen donderdag en 3 al aan het werk gegaan. Ik hoop dat ik dat binnenkort ook kan gaan doen en de volgende update te kunnen vertellen wanneer ik wegga!

• 11 September 2012 - 22:01

Zoë:

Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar woonruimte in Hoogeveen. Zou je mij misschien je nummer kunnen sturen? Dan kan ik contact met je opnemen.
    Groetjes Zoë

• 11 September 2012 - 22:37

Marjanne Buning:

Hoi Zoe,

Mijn nummer is 0612561127.
    Ik hoor graag van je!

• 13 September 2012 - 10:34

Ellen Van Delft:

Ha Marjanne,

Ik hoop echt dat je snel een huurder voor je flat vind. Hoe gaat het verder met je?
    Ik kan me voorstellen dat je nu erg graag wilt gaan.
    Veel zegen in de laatste voorbereidingen en ik hoop dat je geduld snel beloont word.

Groetjes van Ellen van Delft

• 08 Oktober 2012 - 16:44

Tamara Koobs:

Hallo Marjanne,

Ik heb via via vernomen dat je nog iemand zoekt je die flat zou willen huren.
    Nu ben ik al een tijdje op zoek naar woonruimte.
    Komt het uit als ik morgen contact met je opneem?

Groetjes Tamara