Goed nieuws! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu Goed nieuws! - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjanne Buning - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!

Door: Marjanne

Blijf op de hoogte en volg Marjanne

25 April 2014 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Ik wil jullie even weer op de hoogte brengen van de situatie. Het is nog steeds veilig in Zuidwest Oekraïne waar ik zal wonen en werken. Sinds de laatste update, waarin ik allerlei oproepen deed, is er al veel gebeurd! Ik heb een mooie tweedehands laptop gekregen van een echtpaar bij ons uit de gemeente! Ik ben er heel erg blij mee! Bedankt!

Via een vrouw bij ons uit de gemeente had ik gehoord dat er iemand op zoek was naar woonruimte.
Woensdag is diegene bij mij geweest. Zij wil in mijn flat wonen in de periode (8 maanden) dat ik Oekraïne ben. Als het goed is moeten er alleen nog wat gegevens met instanties geregeld worden en dan is het rond!

Binnenkort heb ik samen met een paar mensen uit mijn comité een gesprek met de organisatie Children’s Relief, waarvoor ik ga werken. Het is goed om elkaar te zien en te spreken en het over verschillende dingen/praktische zaken te hebben.

De komende weken ga ik meedraaien op de Evangelische basisschool de Fontein in Hoogeveen als onderwijsassistente bij de kleuters! Dit is een werkervaringsplek, dat betekent dat je met behoud van uitkering werkervaring opdoet.

De financiën zijn ook bijna rond om terug te kunnen gaan naar Oekraïne.

Voor degenen die mij nog willen sponsoren is dit het bankrekeningnummer NL07RABO03790.27.720
T.n.v. Evangelische Gemeenschap te Hoogeveen
O.v.v. 'Gift voor Marjanne Buning'

(giften zijn belasting aftrekbaar)

Alvast bedankt!

Groeten van Marjanne Buning



  • 26 April 2014 - 11:26

    Jacqueline:

    Hee Marjanne, wat goed om te lezen! Geweldig dat er zoveel gebeurd is, zodat je nu echt bijna terug kan naar Oekraïne. Succes met alles!
    Liefs, Jacqueline

  • 27 April 2014 - 12:33

    Arlien:

    Ha Marjanski!! Goed bezig!! Leuk dat het allemaal zo lekker gaat, heel veel succes met alle dingen! SziaPaka!!

  • 29 April 2014 - 16:52

    Bianca (Children's Relief):

    Fijn dat je iemand hebt gevonden die je appartement huurt! Dat is wel ontzettend lekker.
    Tot over 2 weken!

  • 29 April 2014 - 17:51

    Joël Kikkert:

    Hey Marjanne,

    Las het zonet nog even in de Weekbrief van afgelopen week: super! :)
    Hoop je voor de tijd nog wel even te spreken ;)

    Groetjes,
    Joël

  • 07 Mei 2014 - 15:25

    Jorijn :

    Ha Marjanne,
    De aanhouder wint! Fijn dat alles nu een beetje begint te draaien. Blij voor je! Succes nog even de laatste weekjes in NL! Zijn timing is ALTIJD perfect!
    Liefs&bless, Jorijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 September 2017

Laatste oproep

14 Juli 2017

Weer naar Oekraíne!

28 September 2015

Afscheid nemen

02 Maart 2015

Presentatieavond 10 maart!

22 Januari 2015

De laatste weken
Marjanne

Actief sinds 19 Mei 2012
Verslag gelezen: 747
Totaal aantal bezoekers 40390

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: